dimarts, 23 de setembre del 2008

Dia 1: Barcelona - Milà - Singapur... de moment


Bé, tot i que tenia pensada una primera entrada per al bloc diferent, aprofito la horeta que tinc a l’aeroport de Singapur per estrenar-lo. Acabo d’aterrar i estic esperant l’avió que m’ha de portar a Brisbane. El viatge ha estat llarg però no s’ha fet pesat entre pel•lícules, lectura, una copa al Pro i alguna que altra dormideta…Singapur Airlines es mereix un 10, tant el servei com el menjar excel•lents i la consola individual una passada...cine a la carta (real, no una peli en bucle), sèries, concerts, música, documentals...en fi, que cada ú pot trobar el que vulgui, a part, també tenen mil i un jocs i una aplicació informàtica per mirar les fotos, vídeos o els mp3 que portis...tot en una pantalla força gran i de bona resolució...són detalls que us preguntareu per que carai explico,no? La veritat és que per que moltes coses interessants no hi ha fins ara, estic mig adormit (aquí són les 8:04 del matí però les 2 de la matinada hora catalana...) i doncs per que m’ha fet constatar el que ja tots sabem, que quan no espavilem europeus i americans, els asiàtics ens passaran la mà per la cara en un no-res. Fa pocs mesos vaig anar a New York, era el meu primer viatge “llarg” en avió, i el primer amb tota aquesta mena de serveis, crec recordar que vam anar amb Air France, que dius, bona companyia no? Doncs comparada amb la de Singapur Airlines es veu de segona. I l’aeroport què? Doncs tampoc l’he vist molt, però per començar, internet gratis, que no està gens malament. En fi, aquí queden les meves primeres línies del blog. Prometo que les següents entrades seran més interessants.

Aprofito també per felicitar a la Mercè i al Gerard i a tots els que aquests dies gaudiu de les festes de Barcelona. Ens veiem!

4 comentaris:

albins ha dit...

Hola!
ufff n se q dir, primera aixo ho llegeix tothom x tant n m'acaba d convenser x dir coses...maques x exemple...

i segona sem fa super extrany pensar q n ets aqui


i dius xq escric doncs? perque volia ser la primera en estrenar-te (el blog xD)

el reste dels teus amics/familiars/coneguts estaran disfrutant d'un dia festiu, pero com sempre, jo tik aqui pringant. fent avançar el país. x si tornes i tal....

un peto molt fort cuidat te!

demarfa ha dit...

jo soc el segon! la roser i jo esperem q t'ho passis de pm, tot i q segur q en algun moment serà dur aixo d'estar tan lluny dels teus. una abraçada!

Cesc i MªAntònia ha dit...

Una abraçada
Sòmines i talòs, podies haver esperat 5 dies a Singapur pèr poder esperar el Gran Premi de la Fórmula 1.
Properament, si et connectes i estic dormint, li dic que em desperti que jo rai que m'adormo de seguida.
Cesc, el teu pare

Francesc ha dit...

Ei papa! m'agrada veure que estàs al dia del blog, no si al final et ficaràs de cap a això tant raro de l'internet! la veritat és que ja ho vaig pensar lo de singapur...hi havia anuncis per tot arreu...és l'esdeveniment de l'any allà. Mala sort, em comformaré en veure'l per la tele...:(
apa ens veiem!

Powered By Blogger