dilluns, 29 de setembre del 2008

Trasllat

Hola, veig que hi ha gent que ja s'ha acostumat a llegir el blog a diàri i que si un dia no escric ja ho troben a faltar...qui ho havia de dir,eh? la veritat és que ahir no vaig escriure res per que res especial vaig fer. Vaig estar treballant des de casa, com hauria pogut fer a Alella un dels tants dies que em quedava a casa. Això si, aquí mentre treballo escolto els mil i un ocells "tropicals" que hi ha i que no callen des de que es lleven cap a les 7 del matí fins ben entrat el mig dia. Avui he decidit escriure ja que ahir, em vaig traslladar per fi a la casa on estaré les pròximes 5 setmanes i mitja. Ara si, ara estic al lloc definitiu. La veritat és que la casa està molt xula, m'hi vaig instal·lar cap al migdia i només deixar els "trastos" la Callie em va acompanyar a un supermercat proper per fer la meva primera compra australiana. Vam quedar que em recolliria mitja hora més tard i vaig començar a comprar. Sabent que m'acompanyaria en cotxe, vaig aprofitar per comprar força coses i sobretot pesades: sucs, llet, oli, etc...que després ja no tindré cotxe i del super a casa hi ha una passejada. El super està just enmig del campus de la Queensland Technological University (o algo així) i estava ple d'estudiants fent el "lunch-break". Per sort, en general, els preus són bastant similars als que tenim a Catalunya, menys mal, per que sinó, ja em veia reduïnt l'estada a Austràlia a un parell de mesos, jeje.

Veieu, no és gaire interessant el dia, però vaja, us diré una altra peculiaritat dels australians. Aquí, els supers no tenen res d'alcohol, si vols comprar qualsevol cosa amb alcohol, has d'anar a botigues especials, curiós,e? estant a l'altre punta del món, algo raro han de tenir,no?

Després de la compra, vaig tornar a casa, i a seguir treballant fins que a partir de les 6 de la tarda, van anant venint els meus companys de casa. Hi ha una noia andalusa, que marxa la setmana que vé, un parell de noies alemanyes, una de les quals també marxa la setmana que vé i un noi alemany. No els vaig conèixer gaire ja que jo estava enfeinat, però em van semblar bona gent. Ja us aniré explicant.

Després de sopar vaig anar a pendre una cervesa, on vaig conèixer un noi canadenc que està fent un any sabàtic aquí i treballa a un backpackers a l'illa d'Stradbroke, que dius, mira que vé, per que és un dels llocs on vull anar un cap de setmana d'aquest mes.


Doncs res més, com veieu, durant la setmana les coses no són gaire "cool", simplement, estic a casa treballant, sol i avorrit. Els cap de setmana ja seran una altra cosa...Ens veiem!

p.d: A la foto, a l'esquerra superior podeu veure el meu lloc de treball, a la seva dreta la cuina, i a la dreta d'aquesta, el lloc de treball amb la meva habitació al fons. A sota, hi ha fotos del menjador. Heu vist quines vistes? sembla que estigui enmig d'una selva. Apa, doncs ara ja sabeu com és el lloc on visc,xulo,e? Em deixo el sou, però com a mínim ta wapo.

2 comentaris:

ADRI ha dit...

Hola Francesc! Com va el dia (la teva nit?) Ja hem vist les fotos de la teva casa, que xula que es veu! Sembla de revista d'interiorisme. I també dóna la sensació d'estar al mig de la selva!!! Això que dius de l'alchool és veritat, i a molt llocs on el venen són com una mena de magatzems on hi arribes dorectament amb el cotxe i omples el maleter... El que fa més pena és que sempre hi ha molts aborígenes deixant-s'hi les pensions que els dóna el govern... Bé, ja et tocava tb un dia de pencar ;) I segueix mirant altres opcions de vivenda, que segur que en trobes de més econòmiques. Petons (P.D. L'Adrià avui ha estrenat el jersei de xandal que li vas portar. Li queda molt bé!)

Francesc ha dit...

uooo!!! feu-li una foto amb el jersei i poseu-la al blog que el vull veure! kina ilu que al final l'hagi pogut utilitzar :)

Powered By Blogger