diumenge, 26 d’octubre del 2008

Colangatta


Nova entrada!!! Carai carai…estic en ratxa,e? Bé, aquesta serà curteta ja que només és de diumenge i per pujar algunes fotos del dia.

Com ens havíem quedat amb un dia només a la illa de Moreton, havíem de buscar alguna activitat per fer el diumenge i clar...Austràlia....bon temps...bones onades...no sembla difícil,no? Vam decidir anar cap a Colangatta, ja que la setmana anterior ens havia semblat un bon “spot” per anar a practicar surf. Així que novament, lloguer de cotxe (ja sembla una rutina...aviat em faran client de l’any :S), aquest cop no un Getz...sinó un més gran i de 5 portes per a poder portar les taules del Deimen i l’Alberto i cap a Colangatta. Teníem una mica de “por” de trobar retencions a l’autopista ja que a Surfers Paradise hi havia una prova de la Indy Car, l’equivalent americà a la F1. Tot i això, no vam tenir cap problema i cap a les 10 ja érem al destí. Poca cosa després, lloguer de taula i cap a l’aigua.

La veritat és que aquest cop va anar força millor que l’anterior. Suposo que va ser una suma de factors: una taula millor, bones onades i la mica d’experiència que un va adquirint dia rere dia, en resum, que em va anar millor i que vaig poder agafar força onades amb regularitat. Després de dinar vam decidir moure’ns a una altra platja on hi havia onades una mica més grans.

La platja estava plena de surfistes que feien coses increïbles, nosaltres estàvem al•lucinant del nivell de tots ells i imagineu com ens vam quedar quan ens van dir que eren part de l’equip oficial Rip Curl....tela,no? Ja em puc retirar, jo puc dir que he fet surf a Austràlia, al mateix lloc i “codo con codo” amb membres de l’equip Rip Curl ;).

Però no, no em retiraré, això del surf m’està enganxant massa i cada dia m’agrada més, i una cosa és fer surf (o intentar-ho almenys) al mateix lloc dels pros, i l’altra cosa és saber surfejar bé, jeje.

Bé, us pujo unes quantes fotos del dia i també he aprofitat per actualitzar l’àlbum de Moreton Bay amb noves fotos.

P.D: Ojo a les fotos...n'hi ha alguna d'un iaio clavat al Ron Denis que et demostra que el surf i el rollet no té edat

Fotos --> Fotos Colangatta

Ens veiem!

1 comentari:

ADRI ha dit...

Cada vegada se't dóna millor el surf!!!!!!! Ja t'he vist dret sobre d'una taula!!! per cert, he flipat amb les fotos de Moreton Island que has penjat noves. Quina passada!!! quina meravella!!! Passa't-ho molt bé. Petons

Powered By Blogger