dilluns, 6 d’octubre del 2008

Platja, "gingerflinges" i curs d'anglès


Comença una nova setmana a Austràlia...sembla que faci poc, però avui ja és el 13è dia que em llevo a les antípodes. Tretze dies que els que heu anat llegint el bloc, ja sabeu a què he dedicat: treballar full time durant la setmana i veure coses durant els cap de setmana. A partir d'ara les coses canvien ja que avui ha estat el meu primer dia a l'escola d'anglès. La veritat és que poc hem fet: presentacions, volta per l'edifici i la ciutat i exàmens d'anglès per saber el nivell de cada ú. L'examen d'speaking ha estat divertit. Ens cridaven de dos en dos, per mantenir una conversa sobre els temes que la professora proposava i això que estem allà un noi i jo i la profe doncs pregunta lo típic, d'on sou, per que esteu aquí a Austràlia, etc...i això que l'altre noi comença a parlar i resulta que és de Mataró i que coneix a bastanta gent d'Alella! sobretot coneix gent de l'equip de bàsquet per que ell havia jugant contra ells. Mira, hem rigut una estona, per que dius, ja és casualitat,no? trobar-te amb algú que coneix Alella a l'altra punta del món? Doncs bé, hem fet els exàmens i després cap a casa. Les pròximes 4 setmanes faré el curs d'anglès de 9 a 12:45 i després treballaré de 2 a 6. Un cop acabat el curs, doncs ja veurem, encara ho estic decidint, però potser em compro un internet mòbil i vaig fent ruta per la costa, parant als llocs que trobi interessants per estar-m'hi 2 o 3 dies, fins arribar a Cairns, o bé volo a Cairns primer i vaig baixant, així evito la pitjor època de meduses, calor i pluges tropicals...en fi, encara ho he de decidir.

De moment, com us vaig dir, el passat diumenge va ser de relax, simplement vam anar a una platja propera, que la veritat sigui dita, no era res de l'altre món. Això si, primer vam anar a Sandgate, que és on arribava el tren, tenia platja, i pel nom, doncs què voleu que us digui, feia bona pinta. Però mentre ens acostàvem a la platja, vam començar a olorar una forta pudor de peix...era bastant desagradable i la veritat, es feia una mica pesat pensar que hauríem d'estar tot el dia amb aquella pudor...però quan vam acabar d'arribar a la platja i vam veure el que hi havia, no vam trigar ni 5 minuts a agafar el primer bus i anar cap a un altre poble. La platja, en marea baixa, estava plena de meduses mortes, no us ho podeu imaginar, n'hi havia a centenars i eren la raó de la pudor a peix. Els locals però ni s’immutaven, anaven caminant per l'aigua, passejant els gossos i els nens es dedicaven a fer muntanyes de meduses i anar-les aixefant...gent estranya aquests "aussies". En fi, que ni sense les meduses valia la pena aquella platja. Ja la vam batejar com “The ugliest place in Australia" però com a mínim ens va servir per fer broma una quanta estona sobre Sandgate , les seves platges i que deurien pensar els locals quan ens veien arribar amb les pintes de turistes en busca de platja....

Després vam anar a Redcliff, que com us he dit, tampoc era res especial, una petita localitat amb platja on es podien fer moltes activitats de vent: windwurf, kite, vela i també alguna mica de surf normal. Allà vam passar el que crec que serà l’últim dia de relax, sense plans concrets, a partir d’ara penso ocupar els caps de setmana amb visites i activitats de les xules. Ens veiem!

3 comentaris:

ADRI ha dit...

Hola Francesc! Quantes meduses no??? Ostres, nosaltres només en vam veure als cartells! M'he estat mirant el mapa d'Austràlia i et queda força a prop Fraser Island. t'has mirat si des de Brisbane organitzen algun cap de setmana per anar-hi? Suposo que seria agafar un autocar i després un Ferry. Pensa que és una illa molt xula!!! I al curs danglès sou molts a la classe? T'agrada la profe? Quina dia ens podem connectar al Msn? Si vols nosaltres demà o dijous al matí ens podríem connectar, divendres no que anem al pediatra a que li posin una altra vacuna a l'Adrià... Bé, molts petons i vigila amb les geliflish!

Francesc ha dit...

ei! doncs si que aniré a fraser island si...jeje. Aquest cap de setmana aniré a Noosa, i els altres 4 caps de setmana faré moreton island, stradbroke island, fraser island i un bosc d'aquests xulos australians :) Jo ara faig el curs d'anglès, però a partir de les vostres 6-7 del matí ja estic connectat, fins a les vostres 3 o 4. Si un dia voleu però, em puc llevar una mica abans i xerrar a la vostra nit. Ja direu!

ADRI ha dit...

Francesc! No cal que t'aixequis abans!!! Fins dimarts 14 jo encara estic de vacances i amb el Ramon ens podem connectar al matí. Si que tens els caps de setmanes planjetas! pinten molt bé!!! Has de penjar fotos de totes les illes on vagis, eh?! Ostres, el que més m'agrada és que estiguis amb màniga curta... quina enveja quan aquí a les nits ja fa rasqueta... amb el que ens agrada al Ramon i a mi l'estiu! Disfruta-ho!!! Bona nit!

Powered By Blogger