dijous, 30 d’octubre del 2008

"Tu también caerás...."


Avui és una entrada diferent...no és per parlar de les meves "aventures" australianes, sinó per reconèixer que al final no ho he pogut evitar i jo també he caigut...Després de molt temps dient que l'iPod no era el millor MP3, que m'agradaven més els de Sony, que l'iPod triomfava pel marquèting, el rollet apple, ser cool i tota la mandanga...he de reconèixer que amb aquest nou nano m'han tocat la fibra i no he pogut evitar comprar-lo. El color, 16 GB (hauria volgut 32, xo no el fan...), la pantalla gran que gira sola, el "cover flow" o com es digui,lo primet que és...la veritat és que està molt bé i m'han convençut. També he de dir que amb el canvi euro-dòlar australià, no surt mal de preu i m'he permès el "capritxo".

Doncs això, que he tardat però finalment he entrat al mundillo apple. Tot i això, continuo amb les meves, i em fa ràbia tot el "rollet apple". Venent els productes en plan colegues, dient que són una empresa diferent, els jerseis negres de coll alt en plan informal...grrrr!!! de moment porto els auriculars blancs (els del rollet...) però avui em sembla que agafaré els negres de sony que tinc. Salut!

1 comentari:

Jordi ha dit...

aiaiaiii!

Q testa passant com a mi... Es comença per l'iPod, despres de dir el nom del porc a tots els FANaticS d'Apple... i despres, mica en mica, et vas convertint en un d'ells, sisi! encara q no ho sembli, jo a mi tambe em feien ràbia els maqueros, i miram ara, no puc dir res sobre informatica sense acabar (moltes vegades començar directament) fent propaganda gratuïta de la marca de la poma.

Continúa aixi! No, millor no! (com q sempre em contradius...) jeje

Enga, vagi bé!

Powered By Blogger