dimecres, 5 de novembre del 2008

Cairns: Dia I


Hola! Avui us escric des de un altre punt ja i dedico l’entrada a la meva germana per dos raons,la primera és que ja s’ha tret el carnet de conduir, olé olé!!! Que crack! Sabia que t’aniria bé aquest cop :) . I la segona per que estic a Cairns, on ella i el Ramon van estar ja fa uns anys i de tant bé que en van parlar, tenia ganes de venir-hi. Ells em van donar suport quan vaig prendre la decisió de venir cap Austràlia i els hi vull agraïr des d'aquí.

Passejant per aquí penso que ells han estat als mateixos llocs que jo ara trepitjo i sé que ells ara voldrien estar aquí també però...temps al temps ;).

Com veieu he deixat Brisbane i estic a Cairns, punt de referència del turisme a Queensland i meca del submarinisme.

No us explicaré molt, per que no he fet massa cosa, simplement fer la maleta de nou, anar cap a l’aeroport i volar cap a Cairns. Que per cert, és un vol que val la pena, ja que sobrevola un munt d’illes espectaculars i alguns “rastres” de la gran barrera de coral. He fet algunes fotos, però costava molt amb la càmara reflex...massa poc espai per tanta càmara, i a part, amb el vidre mig brut no han quedat molt bé, però realment, és espectacular, sobretot les Whitesundays, ja tinc ganes d’anar-hi!!! ;). El que també m’ha agradat molt ha estat l’arribada a Cairns: espectacular. La selva tropical es fon amb el mar...impressionant ja que veus una massa verda enorme, sense cap rastre de presència humana i pam! de cop la platja i un mar d’un blau preciós.

Un cop a Cairns, he donat una volta pel passeig marítim i m’he anat a informar dels internet mòbils, per que em sembla que al final l’agafaré i així no depenc d’anar sempre a un lloc a connectar-me...demà decideixo. En quan a Cairns, la veritat és que m’ha decepcionat una mica, suposo que l’entorn és maco, però la ciutat en si no l’he vist gaire maca i el front marítim tampoc mata...gairabé no hi ha platja i l’aigua està marrón...la gent però, es banyava a una mena de piscina que hi havia tocant el mar.

Però bé, aquí a Cairns no hi estic per la ciutat, sinó per anar a la gran barrera de coral, una de les grans meravelles del planeta i jo diria que juntament amb l'urulu, la màxima atracció d'Austràlia. En els pròxims dies tinc 2 excursions: Cape Tribulation i un bateig de submarinisme a la gran barrera, allò si que serà espectacular ;). Ja tinc ganes, però de moment, res, a seguir currant.
En els pròxims dies, noves entrades. Salut!


Fotos --> Fotos Arribada Cairns

Powered By Blogger