divendres, 7 de novembre del 2008

Cairns: Dia II, Botanic Gardens



Hola de nou! Primer dia complet a Cairns. No he pogut fer massa cosa, per que com tots sabeu, jo estic treballant...això si, m’ho munto bé, per que em llevo aviat, treballo unes hores, descanso i faig una mica de turisme, i després m’hi torno a posar, que és quan coincideixo amb la gent de la feina.
Doncs avui, després de treballar unes horetes, he aprofitar la hora de dinar per anar als jardins botànics de Cairns. He estat passejant per allà, pràcticament sol, pels 3 jardins que tenen: el de plantes utilitzades pels aborígens per tot tipus d’utilitats, el del repàs de la vegetació australiana al llarg de la història, des del Pangea a l’actualitat...no està mal, i per últim, els dels “llacs històrics”, que la veritat és que m’ha agradat força.

Us he pujat algunes fotos per que les veieu, no hi ha molt a comentar, per que el dia ha estat això, treballar i fer un petit descans per donar una volta per Cairns. Una cosa que si que m’ha fet certa gràcia, és que al jardins aquests dels llacs hi havia una zona de barbacoa, aquí, als parcs tenen barbacoes de gas totalment gratuïtes per ús públic, us ho imagineu això a espanya? No way...allà s’ompliria de domingueros warros que les estarien ocupant tot el dia per després marxar sense netejar-les...doncs aquí, com són uns bojos de les barbacoes, en tenen per tot arreu, fins i tot als parcs urbans. Doncs el que us comentava que m’ha fet gràcia, en aquest parc, juntament amb les barbacoes i les taules per fer el pícnic, hi havia un riu, i al costat del riu un cartell que informava que estava prohibit banyar-se per que hi havia cocodrils...a 5m d’on la gent passa el diumenge fent un pícnic, increïble...no worries. Aquests australians són super despreocupats, feliços. A les fotos veureu el cartell que us comento. Fins demà!

Fotos -->Fotos Botanic Gardens

Powered By Blogger