diumenge, 2 de novembre del 2008

A Stradbroke Island un dia de tots sants...


Bé, avui no m’enrotllaré gaire per que el cap de setmana prometia més del que finalment ha estat. Com ja sabeu, he anat a Stradbroke Island, la segona illa de sorra més gran del món. Hi he anat amb l’escola d’anglès ja que el preu era més competitiu que fer un tour organitzat, però després de veure com ha estat, la veritat és que ens ha sortit el negoci de les cabres. A mi m’havien dit que era més barat per que no tindríem guies professionals i que visitaríem la illa al nostre aire però la realitat ha estat ben diferent. El preu era “competitiu” per que no hi havia res muntat a part d’estar al càmping bevent cervesa, tocant la guitarra i descansant a la platja...bon pla si no es volen visitar coses, però no el meu. Així que al final, alguns hem acabat visitant la illa pel nostre compte en autobus i autoestop però clar, al no tenir-ho pensat, no hem pogut veure tot el que volíem.

La illa està xula però no es pot comparar amb la de Moreton, almenys el que nosaltres hem vist. Així com la de Moreton pràcticament era una illa verge, aquesta té carreteres asfaltades, cases, pobles, botigues, etc...i clar, perd part del seu encant. Tot i això, té la que fins ara és la millor platja on he estat aquí a Austràlia: la Frenchmans’ Beach. La típica platja de fons d’escriptori que, tot i anar-hi dissabte, estava buida...sense cap casa, botiga, cotxe....Austràlia.

El dissabte va començar amb una agradable sorpresa ja que vaig veure el meu primer koala en llibertat. Sisi!!! un koala blanc que anava caminant i que al veure’ns acostar es va enfilar a un arbre. Li vaig poder fer unes quantes fotos, no han quedat molt bé, però em va fer il•lusió, ja que no era un koala d’un zoo, sinó un de “salvatge” corrent, que ja és tenir sort veure'n un moure's ja que aquests paios es passen el dia dormint dalt dels arbres. Ara només queda veure un cangur en llibertat ja que de moment, els cocodrils i els taurons, prefereixo veure’ls al zoo ;).

Com veureu, vaig dormir a la tenda de les anècdotes, i aquest cop no ha passat res especial...no serà que el gafe és el Jordi i no la tenda?

Un cop a Brisbane, vaig anar a casa a dutxar-me i a posar-me "wapo" per anar al The Family, el club més famós de Brisbane i que ha guanyat durant uns quants anys seguits el millor club d'Australia, i clar, hi havia d'anar a abans de marxar,no? Hi vam estar un parell d'hores, per que l'endemà la gent havia de treballar però va estar bé, no vaig trobar que fós per tant, però el DJ punxava molt bé i l'ambient es va anar animant a cada minut...làstima que fós un dia de "gays welcome" i ens sentissim una mica estranys allà...

Doncs això aixó és com vaig passar el dia de tots sants...enlloc de passar fred i menjar castanyes i panellets, vaig estar a la platja fent surf un altre cop...jejeje. Us deixo, per un dia no tinc moltes ganes d’enrotllar-me, us poso les fotos que he fet (no són masses, ja aviso) a l’espera de la pròxima entrada, que molt probablement serà des de Cairns!


Fotos del cap de setmana --> Fotos Stradbroke Island

1 comentari:

ADRI ha dit...

He aprovat!!! ja tinc el carnet de conduir!!!
Finalment ho he aconseguit!
Bé, les fotos d'aquesta illa són també molt xules. Quina platja més paradisíaca! I el koala en llibertat, això no té preu! M'encanta! Demà seràs ja a Cairns? Com ha estat la despedida de Brisbane? Quin viatge que t'estàs pegant... Muakis!!! L'Adrià està super simpàtic! no para ;)

Powered By Blogger