diumenge, 9 de novembre del 2008

Cairns: Dia IV, Great Barrier Reef (des de l'aire)

Com us vaig dir ahir, avui he agafat una avioneta ( i tant avioneta...5 places i només érem tres...) per veure la gran barrera de coral des de l’aire. Vaig estar pensant força si fer-ho o no, si visitar una de les illes o pagar la pasta per fer una visitat de “Pijo”, i al final em vaig decidir per la segona opció...serà que ser d’Alella m’està començant a afectar ja? No, fora conyes, la veritat és que vaig pensar que d’illes ja n’he vist moltes i que els propers cap de setmana, els passaré a 2 illes: whitsunday i fraser... i en canvi la gran barrera la deixaré enrere aviat. Així doncs que després de veure la gran barrera des de l’aigua, avui l’he vist des de l’aire. També és espectacular...he vist uns quants “reef” i alguna illa, la green island la millor, i des de l’aire et dones compte de la immensitat que és. Jo només he vist uns 5 reef d’aquests però algun d’ells era gegant...i per dins no costava gens veure mantes, alguna tortuga i algun peix gran. Avui no he tingut sort i no he vist cap tauró.

És impressionant veure lo transparent que és l’aigua i la poca profunditat que té, simplement espectacular. Ara bé, tot i que m’ha agradat molt, trobo que no es pot comparar amb la sensacions que em va provocar ahir des de l’aigua. Des de l’aire m’ha agradat molt, i és totalment recomanable, però he tingut el que m’esperava. Suposo que el fet d’haver vist moltes fotos també, fa que ja vagis predisposat, però em va xocar més veure-ho des de l’aigua. A part, pels reefs (no sé com és diu en català...arreficis?:S) no eren iguals que els de l’altre dia, eren menys profunds i amb menys diversitat, si més no, és el que semblava des de l’aire...però resumint, que ha estat molt bé i que he disfrutat cada un dels segons que ha durat el vol, una hora per ser exacte.

Com veureu hi ha moltes fotos, la majoria semblants, però és que és el que hi ha...corall i més corall i illes desertes paradisíaques...no és per queixar-se,no?

Fotos --> Fotos Gran Barrera des de l’aire

p.d: Al final l’internet portàtil que em vaig comprar funciona!!! Em pensava que era un problema de cobertura però no, era un problema en el procés d’activació i avui, després de barallar-me 2h per telèfon amb la gent de Virgin, he aconseguit fer-lo funcionar. Així que durant els pròxims dies, en tots els llocs on hi hagi cobertura, podré connectar-me. Ens veiem!

2 comentaris:

ADRI ha dit...

Hola Francesc! Em sap greu que ahir al final no ens poguessim connectar. El meu mòbil (el que vam comprar a Andorra abans del casament) s'està tornant boig i rebo els missatges tard i en repetides ocasions,. QWuan vaig rebre el missatge del Jordi dient-me que estaves connectat era ja al vespre! Buf, quin greu! Hauríem pogut ensenyar-te a l'Adrià aguantant-se assegudet com un nen gran! Per cert, que el dijous comença la guarderia amb el seu xandall d'uniforme! Que bé el bateig submarí!!! Hauries d'haver comprat una càmara d'aquestes subaquàtiques "d'usar y tirar" i ensenyar-nos el fons marí... Fins quan estaràs a Cairns? Quins plans tens? On vius? Ja ens aniràs informant! A les tardes no pots fer visites? Podries anar a Fritzoy Island i treballar des d'allí amb el portàtil! Tenim ganes de saber de tu! Petons.

albins ha dit...

reef = arrecife = escull

^^

aviat t'oblidaras d parlar català i tot :(


q xulo tot quina enveja q em fas tot i k segur k jo veig un peix petitó i ja m'espanto (vaia biologa d pacotilla q estic feta!)

dpres am calma em miraré les fotus q no tinc temps! besitosss!

Powered By Blogger