dimecres, 28 de gener del 2009

Bangkok (again) i Floating Market


Hola! Torno a estar a Bangkok, ultima destinacio fora d'Europa i es que d'aqui a 8 hores estare volant cap al vell continent de nou. Sembla mentida,eh? Ja m'he pulit Australia, Nova Zelanda i Tailandia i ara nomes queda una breu estada de 3 dies Viena i ja em tornareu a tenir per Barcelona de nou...No tinc moltes ganes d'enrotllar-me en aquesta entrada. Acabo d'escriure les dos anteriors i estic cansat d'ordinador...en vull descansar per que d'aqui una setmana ja estare de nou treballant 8 hores al dia davant una pantalla, aixi que per avui en tinc prou. A mes, tampoc he fet massa cosa. Ahir practicament tot el dia viatjant amb l'autobus per arribar a Bangkok per la nit. Buscar un allotjament on passar la nit, comprar quatre coses i reservar l'excursio d'avui. Des del primer dia que m'havia quedat amb les ganes d'anar a un mercat flotant i avui al mati hi he anat. La veritat es que com la majoria de les coses ha deixat de ser autentic per a ser nomes una atraccio turistica. Hi havia moltes mes barques amb turistes disparant a tor i a dret amb les camares digitals que tailandeses venent productes pero es el que hi ha i el que el turisme comporta. Tambe s'ha de dir que de mercats flotants autentics en queden molt pocs ja que la majoria s'han traslladat a terra ferma, mes practic,no? Be, us deixo el link amb les fotos i si hi ha proxima entrada ja sera des d'Europa. Ens veiem d'aqui res!!!

Fotos --> Fotos Mercat

2 comentaris:

ADRI ha dit...

Francesc! Molt bon viatge de l'Àsia a Europa. Disfruta de la ciutat del vals. Abriga't que farà una rasca!!!
Ja queda poc perquè ens poguem tornar a veure.

Una abraçada!

Cellaco ha dit...

abriga't que fa rasca!!! que l'hivern existeix!!!

Powered By Blogger