diumenge, 28 de desembre del 2008

"Australia"


Si, un altre cop cine. Dos pelis en 2 dies però és que quan s'està enmig de l'outback australià (Alice Springs) un diumenge amb la majoria de botigues i bars tancats i a més de 35º poques coses es poden fer...He arribat a Alice Spings cap a les 11:30 del matí. Com us dic, és un poble enmig del no-res que només existeix per que és la base d'operacions de totes les excursions al Urulu i al Kings Canyon.

Després d'instal·lar-me a l'alberg i donar unes voltes pel poble fantasma he decidit anar al cine. Després de veure una peli de Barcelona a Austràlia, tocava veure una peli d'Austràlia a Austràlia,no? Doncs això. La peli no està malament però n'esperava bastant més...però com a mínim he pogut estar prop de 2 hores i mitja fresquet a dins de la sala de cine amb l'aire acondicionat a tope :).

Demà a les 6 del matí començo el tour de 3 dies per l'outback. Estaré totalment desconnectat però quan torni actualitzaré el bloc i pujaré les mil i una fotos que faré de "The Rock"

I per acabar una curiositat. En menys de 4 dies a Austràlia he canviat el rellotge 3 cops ja...és el que té estar a un país tant gran. L'anècdota va ser ahir a Adelaide ja que jo vaig arribar de Victoria i no tenia ni idea que la hora era diferent. Això que arribo, torno el cotxe. M'instal·lo a l'alberg i després de dinar vaig a fer una volta per la ciutat. Passejant veig que fan Vicky Cristina Barcelona i decideixo anar-la a veure. La sessió és a les 4:20. Són les 4:05. Si m'afanyo encara hi sóc a temps. Ràpid i corrent vaig cap al cine: Una entrada per favor! són gairabé i 20 i no em vull perdre el principi. Arribo a la porta de la sala del cine i...tranquilitat.Que extrany. No hi ha ningú esperant i la peli comença en menys de 5 minuts...potser ha començat ja? Obro la porta..nono! veig una escena però no fa pinta de ser el principi de la peli. Què està passant? :S. Surto. Tot buit. Ningú...camino cap a les taquilles i pel camí em trobo una senyora. "Excuse me. What time is it?" La tia deu pensar que sóc gilipolles per que em mira i veu que porto un rellotge...Li dic si són les 4:20 i em diu que no, que són les 3:50! Que aquí és mitja hora menys que a Victoria (d'on venia jo per la great ocean road...) Us ho creieu? no només tenen diferents zones horàries, que és normal al ser un país tant gran, sinó que la hora varia en 30 minuts i no en hores senceres...En fi, Austràlia.

Bé, ja està de bé de parrafades. Fins la pròxima!

2 comentaris:

ADRI ha dit...

Hola Francesc! Ahir precisament vam anar al cine i volíem veure "Austràlia" però començava molt tard i al final vem anar a aveure "My Blueberry nights". Però a la propera l'anirem a veure.
Que xulo estar a prop de l'Urulu!!! A mi m'hagués agradat molt anar-hi. Fes moltes fotos i gaudeix de la calor, que aquí fa un fred que pela!!! Molts petons del dia que l'Adrià ha fet ja 8 mesets! Eli

ADRI ha dit...

Per cert, que ens han encantat les fotos de la Great Ocean Road i els 12 apòstols. Això també m'hagués encantat de veure perquè surt a totes les postals d'Austràlia. És impressionant veure els penyassegats i l'oceà i pensar que el mar s'està menjant la terra! Per cert, quina pena la llauna de mogetes que vas prendre per Nadal... per Cap d'ASny curra't-ho una mica millor, eh! I brinda per tots nosaltres. Petons

Powered By Blogger