divendres, 26 de desembre del 2008

Dia de St. Esteve a la Great Ocean Road

Ei família! ja he llegit tots els vostres comentaris al bloc, així m'agrada, que deixeu les vostres opinions, així hi ha més vidilla...pel que em dieu sembla que el dia de nadal va ser una mica ensopit,no? aix...encara hauré de venir jo i portar la meva llauna de mongetes per animar la festa! ;).

Bé, avui no m'enrotllaré gaire, bàsicament per que he passat el dia fent el mateix que ahir: conduïnt i parant a les platges per fer fotos, prendre el sol i algun banyet. Dejavú? no pas, la great ocean road que és més llarga del que sembla. Demà arribaré a Adelaide. Passaré la nit allà i després agafo un vol fins a Alice Springs d'on començaré un tour que, entre altres coses, em portarà al Urulu. El dia ha estat semblant que ahir, però com a mínim avui m'he preparat un bon sopar. Apa anem parlant!

Fotos del dia --> Great Ocean Road II

P.D: He creat un nou àlbum "Panoràmiques OZ" on aniré posant les panoràmiques d'Austràlia. També està accessible a la secció de links del bloc. Salut!

Powered By Blogger