dissabte, 27 de desembre del 2008

Vicky Cristina Barcelona


Com podeu imaginar avui, per fi, he vist Vicky Cristina Barcelona. He hagut d'esperar uns quants mesos i estar a l'altra punta del món, però al final l'he vist. M'ha fet molta gràcia veure-la des d'Austràlia i veure els logos de la generalitat o noms catalans i ser l'únic del cine que sabia què eren i entenia els diàlegs en castellà no subtitulats :). Abans de començar la peli he estat parlant amb dos senyores que també l'anaven a veure i clar, doncs he fardat de ciutat tot xerrant xerrant.

La veritat és que m'ha agradat més del que em pensava. Té moments bons i en general és entretinguda i m'ha fet gràcia veure la ciutat i tots els "famosos" que van voler sortir a la peli (Jordi Basté, LLoll Beltrán,...) en fi, una mica pueblerinos tots plegats, però m'ha agradat veure la ciutat i cares "conegudes" a un cine a Austràlia :). Té gràcia per que segurament molts de vosaltres aquests dies anireu a veure la peli "Austràlia" i jo des d'aquí miro pelis de Barcelona...quin món,eh?

La peli també m'ha fet pensar una mica amb les meves històries recents...en fi, que m'ha agradat, m'ha fet pensar i m'ha fet veure el meu "món" de nou, ni que sigui en una pantalla de cine. Després he comentat la peli amb la gent que he anat coneixent i a tothom li feia molta gràcia que jo fós de Barcelona i veiés la peli aquí...Bé, no m'enrotllo més per que no tinc més temps d'internet. Ens veiem!

Powered By Blogger